FELSTEDEGNENS BORGERFORENING
August 2018
NYHEDSBREV
Med jævne mellemrum udsender Felstedegnens Borgerforening dette nyhedsbrev, så medlem-merne kan følge lidt med i hvad Borgerforeningen har gang i.

Hvis du ikke modtager opslag fra opslagstavlen og nyhedsbreve kan du skrive til knud@felsted-radio.dk
DR P4 Syd på besøg i Felsted
Tirsdag den 24. juli var P4 Syd på besøg i Felsted med deres morgen program "Den Blinde Vinkel". I løbet af udsendelsen sendte journalist Simon Sandemand fra Felsted.
Der blev sendt indslag om Kultur på Damms Gård med Hans Jørgen Albrectsen, Ulla Sko der netop har lukket sin butik, Felsted Kirke Rækker Ud, hvor Morten Hoff fortalte om projektet og Felsted Krolf Klub med bl.a. grundlægger Gunnar Pedersen og spiller Else Jørgensen.

Inden besøget havde P4 Syd henvendt sig til borgerforeningen, som har foreslået forskellige emner at tage op blandt de over 30 foreninger vi har i Felsted. -Mange var dog ferieramt og ikke tilstede.
Den Blinde Vinkel - P4 Syd var på besøg i Felsted
Du kan høre programmet her.

»Følg med på www.felstedegnen.dk, hvor der også er en fælles aktivitetskalender for hele Felsted«

Felstedegnens Borgerforening
Gråstenvej 38
Felsted
6200 Aabenraa
31456142 (hverdage efter kl. 15:30)
knud@felsted-radio.dk
www.felstedegnen.dk
Hærværk og ødelæggelser
Felsted har i den sidste tid oplevet en del hærværk og ødelæggelser.
Det er lidt uventet at man som frivillig forening, hvis formål er at udvikle byens liv og fællesskab, ikke blot skal kæmpe for at få projekterne op at stå, men også skal opleve at nogen går og ødelægger de ting der allerede er lavet. -HUSK at give den opvoksende generation værdier der ikke fordrer til ødelæggelse af offentlig og privat ejendom.
KAP
December 2021November 2021September 2021Marts/april 2021Jan/Feb 2021Nov/dec 2020Sep/okt 2020
August 2020Mar/apr 2020Jan/feb 2020Nov/dec 2019Oktober 2019Aug/sep 2019Juli 2019
Juni 2019Maj 2019April 2019Marts 2019Februar 2019Januar 2019December 2018